OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning är en ung och entreprenöriell organisation med ett stort driv och en stark och engagerande företagskultur. Vi vill ta bemanningsbranschen till en ny nivå och söker därför en riktig stjärna till vårt team. Till denna roll söker vi dig som är en social administratör som brinner för människor och relationer och drivs av att arbeta i en föränderlig miljö med högt tempo och korta beslutsvägar.
OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning står inför en spännande tid där vi som team ska ta företaget till nästa nivå. Som Administratör/Researcher hos oss utgör du en viktig del av vårt sammansvetsade och drivna rekryteringsteam som idag består av en Teamleader, en konsultchef, fyra rekryterare och en koordinator. I din roll kommer du att ha en mycket bred roll och arbeta med allt från att ta emot bokningar till att göra search för att hitta dem hetaste kandidaterna på marknaden.
Som Administratör/Researcher hos oss arbetar du i mitten utav vår organisation, det vill säga nära både våra rekryterare och kundansvariga för att se till att vi levererar service i världsklass till våra kunder. Du kommer dels att ta emot inkommande bokningar, ta kravspecifikation från kund samt sköta all administration kring det. Du kommer även att arbeta med research av kandidater vid svårtillsatta tjänster. Tjänsten är på heltid och du kommer arbeta i trevliga lokaler på Gärdet.
Som en del av Ryska Posten Bemanning erbjuds du en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor där du kommer ha ett nära samarbete med ledning och säljorganisation. Vår kultur präglas av våra ledord vilja, hjärta och engagemang och vi har högt i tak vilket ger utrymme för utveckling och påverkan. För rätt person finns det även goda möjligheter till personlig utveckling och yrkesmässig karriär. Vi har en extremt hög servicenivå på Ryska Posten vilket kräver stor flexibilitet, tillgänglighet och kreativitet. Du kommer att arbeta i ett mycket högt tempo och rollen ställer stora krav på vilja, hjärta engagemang.
VI SÖKER DIG SOM
- Är stark rent administrativt och känner dig trygg i Office Paketet och Outlook
- Har arbetat med administration/research tidigare
- Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet inom bemanningsbranschen
Som person är du prestigelös, driven och tycker om att arbeta mot uppsatta mål. Du är en lösningsorienterad person som ser vad som behöver göras och har förmågan att prioritera ditt arbete.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten, mejla direkt till: sandra.backman@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04