OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Premium utvecklar vi anpassningsbara IT-system med 22 år av nöjda kunder.
Vi är en stabil arbetsgivare med 13 anställda och 15 underkonsulter som jobbar i team för att tillgodose våra kunders önskemål. Vi finns i Göteborg, Stockholm och Malmö.
Premium är i en mycket spännande fas där efterfrågan på våra produkter ökar. Vi behöver därför ytterligare en duktig Administratör/Säljare till Göteborg som inte är rädd att kavla upp ärmarna och vara med på en spännande resa framåt.
Är du driven och värdesätter att saker blir gjorda effektivt? Har du dessutom erfarenhet av att administrera försäljning i växande verksamheter och vill prova på något nytt så läs då vidare här.
ARBETSUPPGIFTER
Som administratör/säljare kommer du att jobba i en central roll med mycket varierande arbetsuppgifter.
Samtidigt som vi behöver vårda våra kundrelationer behöver vi också ta hand om nya kundförfrågningar med allt vad det innebär.
Med Kunden i fokus har du en säljande roll även i dina administrativa uppgifter. Vi jobbar inte med uppsökande sälj utan får mestadels nya förfrågningar med våra nöjda kunder som referens.
Du kommer att arbeta med uppgifter såsom marknadsföring, försäljning, licensavtal, fakturering och kundvård. Gillar du projektledning finns även möjlighet att fronta kundernas önskemål gentemot våra utvecklare.
Som administratör är du med och skapar texter för våra produktbeskrivningar, marknadskommunikation och avtal.
Arbetet är självständigt, med mycket ansvar och väldigt lärorikt.
Du rapporterar direkt till vår VD och tillsammans med honom utformar ni månads och kvartalsmålen.
Arbetsklimatet präglas av ödmjukhet inför varandras förmågor och stor prestigelöshet.
Vi är en platt organisation som uppnår resultat tillsammans. Du erbjuds ett spännande jobb med bra lön och förmåner.
Vi vågar lova inspirerande ansvar och stora utvecklingsmöjligheter.
KVALIFIKATIONER
Du har en god förmåga att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter utan att stressa upp.
Som person har du förmågan att arbeta självständigt. Du identifierar och strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare mot resultat.
Du har en god social förmåga och är kommunikativ. Du ser och använder nätverk som en naturlig del i att skapa yrkesmässiga relationer.
Jobbet förutsätter att du har goda kunskaper i både svenska och engelska och är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift.
Vi förutsätter även att du har goda IT-kunskaper.
Du har förmodligen en eftergymnasial utbildning samt minst 5 års erfarenhet av att sälja och administrera. Du förstår kraften av teamarbete och gillar att dela med dig av din kunskap lika mycket som att ta del av andras.
Du tar för dig och är öppen, nyfiken och gillar utmaningar. Vi värdesätter förmågan att kommunicera kring problem och lösningar samt att du är noggrann och flexibel. Du är även en mycket god organisatör med god framförhållning.
Du får ett spännande jobb med stora utvecklingsmöjligheter och bra kompetensutveckling!
LÖN
Månadslön, gruppbonus
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Tillsvidare, Heltid
Tjänsten utgår från vårt kontor i Mölndal
ARBETSGIVARE
Premium System AB ,556549-3292
Flöjelbergsgatan 20c
431 37 Mölndal
ANSÖKAN
Sista dag för ansökan är 31 augusti 2020.
Skicka din ansökan till rekrytering_support@premium.se
Ansökan skall vara på Svenska.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Premium System startades i april 1998 med affärsidén att utveckla kundanpassade databassystem. Affärsidén har idag anpassats till den nutid vi lever i men utgångspunkten är densamma dvs vi vill erbjuda våra kunder flexibla och anpassningsbara applikationer. Vi tror nämligen att organisationer lyckas bättre med sitt it-stöd när det följsamt och säkert kan anpassas till den egna verksamheten, istället för tvärtom.