Administratör/Säljsupport till växande bilföretag!

Administratör/Säljsupport till växande bilföretag!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta med administration och är strukturerad ut i fingerspetsarna. Är du van att arbeta i Officepaketet och drivs av att arbeta lösningsorienterat? Är du intresserad av att arbeta i en supporterande roll och vill vara med och utveckla vår Remarketingavdelning? Då kan denna tjänst vara något för dig! Vi söker just nu en Support Manager till vårt huvudkontor i Alvik.


Hur din nya roll kommer att vara
Du blir en del av vårt team inom Remarketing Support, där ni tillsammans med våra säljare och testare hanterar våra B2B affärer och hjälper våra kunder med att avyttra deras vagnpark eller inbytesbilar
Brett arbete i en administrativ och koordinerande roll inom områden som process, logistik och service
Du kommer att arbeta i våra egenutvecklade system, Google Suite och Excel för exempelvis rapportering av sålda bilar och orderhantering
Ansvar för kontraktshantering och förberedelser innan och efter en auktion, koordinera upphämtningar samt supportera våra säljare och testare

Tjänsten är på heltid, 40h/veckan. Tillsättning sker omgående eller enligt överenskommelse.


Vad vi vill att du har med dig
Du har arbetat något- eller några år inom administration och support
Tidigare erfarenhet av att arbeta med biladministration är meriterande, men inget krav
Goda kunskaper i Excel / Google Sheet och en fallenhet att snabbt sätta dig in i nya digitala verktyg
Förutom utmärkta kunskaper i svenska kommunicerar du även effektivt på engelska i tal såväl som skrift
God strukturerad, prestigelös och analytisk med en förmåga att hitta lösningar
Kommunikativ, noggrann och trivs i en föränderlig miljö och har mycket lätt för att samarbeta med andra

Vad vi erbjuder dig
Från en unicorn till ett börsnoterat bolag, bli en del av vår framgångssaga
En internationell arbetsplats med spännande nationella och internationella projekt
Stor möjlighet att påverka och sätta din egen prägel på arbetet
Bra förmåner, allt i från friskvårdsbidrag till förskottssemester
En miljö som är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier och korta beslutsvägar
En självständig och ansvarsfull roll i ett snabbväxande techbolag där du har stor inverkan på vår fortsatta framgång
Vi erbjuder dig en heltidstjänst/deltidstjänst med fast grundlön (med garanti under den första tiden) och provision

Vilka vi är?
AUTO1 Group är Europas ledande digitala plattform för bilbranschen. Vi bygger det bästa sättet att köpa och sälja bilar online. Vårt lokala varumärke, Viköperdinbil.se, erbjuder våra kunder det snabbaste och smidigaste sättet att sälja bil på. Vårt varumärke, AUTO1.com, är Europas största B2B-plattform för bilåterförsäljare. Genom vårt varumärke Autohero, använder vi våra erfarenheter till att bygga ett varumärke som erbjuder det den bästa kundupplevelsen av att köpa en bil online. Vi finns just nu på över 30 marknader och hade en omsättning på över 3.5 miljarder euro under 2019.


AUTO1 Group har en intern värdegrund som bygger på alla människors lika värde. Alla ansökningar kommer därför att hanteras på ett likvärdigt sätt oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsvariant och ålder.
Ansökan
Är du redo för din nästa utmaning? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan. Vi sköter urval och intervjuer löpande tills vi har hittat rätt person.


Kontakt
Ylva Gamrell
Junior Manager Talent Acquisition
076 324 80 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VKDB Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2021
  • Ansök senast: 1 juli 2021

Besöksadress

Sveavägen 31
Stockholm

Postadress

Sveavägen 31
Stockholm, 1134

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024