OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
#jobbjustnu
Administratör/Sekreterare
Vi är ett byggbolag med flerårig erfarenhet som har sitt säte i Jordbro. På kontoret arbetar ett team med fem engagerade personer vilka ansvarar var för sina uppgifter men ständigt hjälper och stödjer varandra. Vi har också ett gäng duktiga byggarbetare, vilken består av ca 20 personer från flera olika länder, vilka gör sitt bästa på våra olika projekt för att kunna möta kundernas önskemål.
Nu letar vi efter en person som ska ta hand om all administration på företaget.
I uppgifterna ingår:
Hantering av all post, e-post samt telefonsamtal;
Dokumenthantering;
Kontakt med kunder, underentreprenörer och leverantörer både i Sverige och andra länder;
Uppdatering av databasen med nya kunder, leverantörer och projekt;
Beställning av kontorsmaterial och övriga varor;
Assistera chefen med olika uppgifter som tillhör för VD sekreterare etc.
Personen som vi letar efter ska ha följande kunskaper:
Vara noggrann, ansvarsfull, strukturerad, initiativ, punktlig, stresstålig, serviceorienterad;
Vara självständig men samtidigt kunna samarbeta med andra;
Kunna prioritera saker och kunna hantera flera saker samtidigt;
Ha erfarenhet inom administration minst två år - en fördel om det är inom byggbranschen;
Ha goda kunskaper i MS Office – bl.a. Word, Excel;
Ha goda kunskaper i svenska, engelska och ryska både i tal och skrift – det är de språken som används dagligen med våra anställda, leverantörer, underentreprenörer och samarbetspartner från andra länder.
Tjänsten är en deltids- eller heltidsanställning. Kontorstider är måndag-fredag mellan kl. 8.00-17.00. Lön enligt överenskommelse.