Administratörstjänst med kundkontakt finnes!

Administratörstjänst med kundkontakt finnes!

Arbetsbeskrivning

För dig som trivs ypperligt i en tjänst där du dels får utlopp för din sociala sida, men även den sidan av dig som gillar att arbeta rent administrativt finns här en kul tjänst att söka! Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en Administratör till vår kund, ett kommunalt fastighetsbolag för ett uppdrag på 6 månader. I början av tjänsten ges du två veckors introduktion. Tjänsten är placerad i Kista.
Dina arbetsuppgifter
Tjänsten kommer ett kretsa kring följande arbetsuppgifter:
Ta emot ärenden via telefon och mail
Vidareförmedla ärenden för åtgärd internt eller till upphandlade entreprenörer
Följa upp ärenden och återkoppla till hyresgäster
Göra beställningar och hantera fakturor från entreprenörer

Dina egenskaper
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och som känner dig trygg i kundkontakten eftersom du har erfarenhet av att arbeta med detta. Du ska ha en mycket god samarbetsförmåga och vara en flexibel lagspelare. Vidare brinner du för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot såväl kunder som kollegor. Som person är du lösningsorienterad, resultatdriven och har hög integritet.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Arbete inom kundtjänst eller annat serviceyrke gentemot kunder främst via telefon
Van datoranvändare, erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem, och har lätt att lära dig nya system och arbetssätt
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet från fastighetsbranschen eller från offentlig sektor
Kunskaper i fler språk utöver svenska och engelska

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Du är varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänstens referensnummer 33726 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2023
  • Ansök senast: 11 mars 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024