OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till Lyko söker vi en duktig administratör som ska agera super user i systemet Quinyx. Detta är ett konsultuppdrag via The Pace på 50–100 % på minst sex månader med möjlighet till förlängning efter perioden. Start för uppdraget är omgående och placeringen är i Lykos fina lokaler på Birger Jarlsgatan 37.
Ditt uppdrag
Du kommer att agera support i Quinyx till Lykos anställda med olika personalrelaterade frågor. I din roll kommer du vara super user i systemet och ansvara för att stötta och informera användare inom organisationen hur systemet fungerar. Exempel på andra arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:
Se till att frånvaro ligger rätt
Hantera enklare frågor rörande attestering, schemaläggning och OB
Arbeta med felsökning i systemet samt agera support gentemot dina kollegor
Övriga administrativa arbetsuppgifter kopplade till verksamhetens system
Din bakgrund
I första hand söker vi dig som har djupgående kunskaper i Quinyx, där du exempelvis agerat super user i systemet. Vi anser det högst meriterande om du tidigare arbetat med HR-relaterade frågor och då gärna med fokus på kollektivavtal. Du är bekväm med kommunikation på svenska och engelska, både i tal och skrift.
För att trivas i rollen är du tekniskt lagd person med hög servicekänsla. Du är självgående och vågar ta dig an nya utmaningar. Du räds inte att ställa frågor eller ta egna initiativ samt trivs med att kommunicera med olika kontaktytor inom organisationen. Vidare är du en person som trivs med att jobba strukturerat och din erfarenhet har gjort dig trygg i att driva ditt eget arbete framåt.
Om Lyko
Vi älskar hårvård och skönhet och drivs av passionen att hjälpa våra kunder till sitt allra bästa jag – oavsett var vi möts! Att ge oslagbar service, både i butik och på nätet, är helt enkelt det roligaste vi vet.
Vi är hår- och skönhetsspecialisten som strävar efter att ha den bästa kundupplevelsen och det bredaste produktsortimentet. Vi vill fånga känslan att skönhet är lekfullt, härligt och något individuellt. Totalt erbjuder vi över 55 000 produkter från fler än 1 000 varumärken, en mix av kända och nya spännande som kompletteras av vårt prisvärda private lable sortiment.
Genom åren har vi lagt mycket arbete vid vår e-handelsplattform för att kunna erbjuda den snabbaste och bästa upplevelsen för våra kunder. 2020 hade vi över 79 miljoner besökare på våra siter och skickade över 3,1 miljoner ordrar. Idag har vi försäljning online i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Nederländerna, Polen och Österrike men hoppas på att fortsätta växa geografiskt.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.
Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (emma.holster@thepace.se) och Konsultchef Johan Fernström (johan.fernstrom@thepace.se).
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!