Administratör/Teamledare i Falkenberg

Administratör/Teamledare i Falkenberg

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och organiserad individ som trivs i en ledande roll? Vi söker nu en Teamledare / Administratör till vår kund i Falkenberg. Ta chansen att vara en del av ett framgångsrikt team och bidra till att optimera verksamheten. Ansök idag och ta nästa steg i din karriär!

Dina arbetsuppgifter

Som Teamledare / Administratör kommer du att ha ansvar för att leda och organisera teamets dagliga arbete. Du kommer att fördela uppgifter och se till att de utförs effektivt och i enlighet med företagets riktlinjer. Du kommer även att vara ansvarig för att hantera administrativa uppgifter såsom att upprätta rapporter, sammanställa statistik och hantera korrespondens. Som teamledare / Administratör är du en nyckelperson för att säkerställa smidiga arbetsprocesser och god kommunikation inom teamet.

Den vi söker

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som teamledare och administratör. Du har en bevisad förmåga att leda och fördela arbete på ett effektivt sätt, samtidigt som du kan hantera alla administrativa uppgifter som kommer med rollen. Med din erfarenhet och kunskap kan du säkerställa att alla uppgifter utförs på bästa möjliga sätt.

Som person är du noggrann, självgående och strukturerad. Du tar initiativ och ser till att arbetet flyter på smidigt. Du har en förmåga att fatta beslut i snabbt föränderliga miljöer och har inga problem med att hantera olika utmaningar som kan uppstå längs vägen. Din kompetens inom ledarskap och administration gör dig till en tillgång för organisationen. Du är skicklig på att kommunicera och samarbeta med andra avdelningar och intressenter.

Vi erbjuder en spännande och utvecklande arbetsplats där du får möjlighet att använda din erfarenhet och kompetens till fullo. Du kommer att vara en viktig del av teamet och ha möjlighet att påverka och bidra till organisationens framgång.

Om du tror att du har de egenskaper och kvalifikationer vi söker, ser vi fram emot att få höra från dig. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vår kunds team!

Ansökan och kontaktuppgifter

Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Annette Klang via e-post: annette.klang@lernia.se

Övrig information

Det är en visstidsanställning på heltid i 6 månader där kunden har för avsikt att ta över anställningen därefter, placering i Falkenberg.

Lernia är vägen framåt

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2024
  • Ansök senast: 25 juli 2024

Liknande jobb


Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

22 november 2024

12 november 2024

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

Teamledare till plåtavdelningen, vikariat

22 november 2024

Sektionschef/teamlead - Project Management infrastruktur

Sektionschef/teamlead - Project Management infrastruktur

19 november 2024