OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en medarbetare till vårt kontor i Årsta. Du ska i ditt arbete som administratör/telefonist ansvara för vår kundbokning samt dokumentation. Du kommer även ha ansvar för infomail och telefonväxel samt vara behjälplig i övriga kontorsgöromål.
-Vem vi söker
Du är ansvarstagande, serviceinriktad och noggrann i ditt arbetssätt. Du har en god samarbetsförmåga och har ett starkt kundfokus. Ditt sinne är ungt och du har god datorvana. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, och kan uppvisa en social kompetens i kontakter både externt och internt. Du håller ordning och reda och har tidigare erfarenhet av arbete med reception och administration. Samt goda kunskaper i Adobe Acrobat och Microsoft Office. Då arbetet i perioder innebär en hög stresstolerans måste som person gilla att ha "många bollar i luften".
Krav:
- behärskar svenska väl i tal och skrift
- goda kunskaper i engelska,
- Microsoft Office paketet,
- Adobe Acrobat.
Det är meriterande om du har
-erfarenhet av jobb inom FTTH
-tidigare arbetat i IS Tools (Fippla)
-Körkort
-Google Drive
Du kan se fram emot
Du kommer att bli en viktig spelare i bolagets framtida utveckling med ett stort ansvar och mycket att säga till om.
Arbetstider
8-17
Anställningsform
Heltid
Lön
Fast lön
Ingångslön/provanställning 19000kronor
Intervjuer sker löpande så ansök snarast.
Anställning from 2015-07-01
Kontaktpersoner på detta företaget
Ekonomiansvarig Petra Sjöqvist
0708985307