OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet. Olivia Personlig Assistans i[Linköping söker en[administratör till verksamheten. Du kommer framför allt att arbeta tillsammans med vår personal på kontoret men det kan också bli aktuellt för dig att vara[ute i verksamheten som personlig assistent hos våra kunder, därför är det ett plus om du har undersköterskeutbildning. Du kommer också att vara med och dela på kontorets beredskap på kvällar och helger. Administrativa sysslor som lönerapportshantering, utskick och fakturering samt kontakt med våra kunder och assistenter. Du ska vara en glad , positiv och framför allt driftig person. Du ska ha lätt för att lära nya saker och[kunna jobba självständigt.[ Du får gärna ha en undersköterskeutbildning eller erfarenhet av vård och omsorgsarbete. Körkort är ett krav!
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600