OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB söker för kunds räkning en administratör/utredare med möjlighet till anställning omgående. Logistikentreprenader Sverige AB är ett bemanningsföretag inom logistik som nu växer och då i detta expansiva skede söker vi nya medarbetare. Logistikentreprenader Sverige AB ska utveckla och erbjuda kostnadseffektiva och högkvalitativa logistiktjänster i Sverige. Verksamheten baseras på kompetens, flexibilitet samt partnerskap för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Verksamhetsbeskrivning: Erbjuder konsulttjänster, entreprenadlösningar och bemanning inom logistik. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna innebär främst att sköta administrationen kring en utredning, samt med analytiska färdigheter bidra till framgång och effektivitet i utredningsprocessen. Utbildning/Erfarenhet: Vi ser främst att du har några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter - administration, bokföring etcetera. Vana av att arbeta i ett högt tempo och kompetensen till att effektivisera arbetsmiljön för vår uppdragsgivare ser vi som nödvändigt. Det är ett krav att du kan uttala dig väl i tal och skrift. Goda engelskspråkiga färdigheter är bra såväl som utbildning inom området är meriterande men inte ett krav. Som person är du analytisk, pålitlig, ordningsam, kommunikativ och affärsmässigt professionell. Du har en förmåga till att arbeta med alla typer av människor och en god insikt om vad din arbetsinsats innebär för organisationen i sin helhet. Välkommen med din ansökan!