OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett företag med tydliga värderingar, där människan är i fokus? Work for you stärker personer som står utanför eller vill ta nästa steg på arbetsmarknaden genom att sälja och leverera arbetsmarknadstjänster, vuxenutbildning, bemanning och rekrytering. Vi har varit en kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen sedan 2007. År 2014 blev även utbildningsföretaget Infokomp en del av koncernen.
Läs mer på www.workforyou.se
Vill du göra skillnad?
Söker du ett jobb där du får göra skillnad för andra människor? Vill du göra detta hos ett värderingsstyrt företag som värnar om att skapa hållbara resultat? Välkommen till Work For You.
Work For You arbetar för att människor och företag ska växa och utvecklas. Vi erbjuder tjänster inom jobbförmedling, rehabilitering, utbildning, rekrytering/bemanning och företagsrådgivning. Våra värderingar präglar hela vår verksamhet och löper som en röd tråd genom alla våra tjänster. Våra värderingar är: Bemötande, Empowerment, Affärsmässighet och Professionalitet.
Om rollen
Work for you utökar nu sitt team på huvudkontoret i Kista. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann, initiativtagande, serviceinriktad och har förmåga att prioritera. I rollen som Administratör/ VD-assistent arbetar du nära VD och stab med breda administrativa arbetsuppgifter i syfte att avlasta VD och övriga stabschefer. Du kommer även vara spindel i nätet när det kommer till övergripande administrativa frågor i företaget. Du har ett brett och självständigt ansvarsområde gällande dina arbetsuppgifter som kommer att vara varierande.
Några av dina vanliga arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer att vara:
• Administrativ support till VD och ledningsgruppen
• Ta fram, sammanställa och analysera material till rapporter
• Utveckla kontors- och administrativa rutiner
• Framställa presentationsmaterial och dokumenthantering
• Hantering, förhandling och kommunikation med leverantörer
• Ansvara för uppdateringar på intranät och övriga system.
• Uppdatera och skriva utkast till interna och externa dokument
• Sedvanliga kontorsuppgifter så som posthantering, arkivering m.m.
Vi erbjuder dig en varierande och utmanande roll där du har stora möjligheter att utvecklas.
Om dig
För att lyckas i rollen söker vi dig som:
• Du är självgående, noggrann och serviceinriktad med god samarbetsförmåga.
• Är kommunikativ och har god social kompetens.
• Har god förmåga att se helheten och kan prioritera rätt.
• Känner dig bekväm med många kontaktytor och parallella arbetsuppgifter.
• Är initiativrik, handlingskraftig och lösningsfokuserad, ligger steget före.
• Mycket god uttrycksförmåga i tal och skrift.
Kvalifikationer
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Minst tre års erfarenhet av liknande roll
• Mycket god digital kompetens och IT-förmåga, lätt att ta till dig nya system. Meriterande med kunskap i Office365 och Adobes program.
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning där provanställning tillämpas.
Omfattning: Heltid
Start: Enligt överenskommelse
Ort: Kista
Rekryteringsprocess: Intervjuer kommer att ske löpande. Vi tar inte emot några ansökningar via brev eller e-post, följ länken nedan för att registrera din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Sara Maroof, HR
sara.maroof@workforyou.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Monica Haag Gunnars
Staffan Nyborg
Fredrik Torehammar
Pernilla Löfkvist
Linda Wågström
Helena Dahllöf
Ester Hreinsson