Administrera fastighetsbranschen!

Administrera fastighetsbranschen!

Arbetsbeskrivning

Är du social, strukturerad och nyfiken på fastighetsbranschen? Då erbjuder vi en tjänst för dig! I denna deltidsanställning kommer du ha ett finger med högt och lågt på kontoret i centrala Stockholm, där du jobbar tätt med ditt arbetslag. Här finns möjlighet att växa inom dina intresseområden och få inblick samt även en fot in i fastighetsprocesserna!

Om rollen
Din roll som kontorsadministratör hos Norem är full av variation. Dina dagar kommer innehålla onboardingprocesser, beställningar, marknadsföring, sourcing, kontakt med kandidater, uppdatering av hemsida och sociala medier samt viss koordination av mässor och event! De ser gärna att deras nya kollega är nyfiken på och intresserad av branschen. Det här är en perfekt roll för dig som studerar och vill skaffa dig lite praktisk erfarenhet under tiden! Tjänsten kan komma att utökas framgent.

Din profil
För att må bra och lyckas i rollen ser vi att du är en strukturerad och flexibel person. Du kommer att ha kontakt med Norems samtliga kontor över hela landet samt med både kunder och kandidater, dessutom på flera områden och med olika uppgifter. Du fungerar väl i team och uttrycker dig med lätthet i tal och skrift, på både svenska och engelska.

Skallkrav
• God svenska och engelska, i tal och skrift
• Högskolestudier (inget krav på examen)

Meriterande
• Högskolestudier inom exempelvis lantmäteri, juridik, ekonomi, fastighetsförvaltning, byggprojektledning eller andra studier vi bedömer likvärdiga
• Kunskaper om publicering och dylikt inom SoMe
• Erfarenhet från fastighetsbranschen

Om företaget
Norem är ett konsultföretag med heltäckande tjänster i hela fastighetsprocessen. Det är ett modernt företag med lång erfarenhet vars seniorkonsulter har mer än 30 års erfarenhet från fastighetsbranschen och besitter specialistkompetenser. Norem arbetar med kunder över hela landet och i många olika branscher. Deras kunder är såväl privata entreprenörer, investerare, fastighetsägare eller brukare som offentliga kommunala, regionala eller statliga verksamheter där de tillför stöd och rådgivning i hela fastighetsprocessen.

Företagets erbjudande
• Var en del av ett nytänkande bolag med utvecklingsmöjligheter och få jobba med många olika kunder, privata som kommunalt ägda
• Ett spännande bolag som har hela fastighetsprocessen från behovsanalysen till genomförandet och även i sista skedet förvaltningsdelen
• Jobba i ett litet team i centrala Stockholm med kontaktnät över hela landet.
• Öppen gemenskap i hela bolaget, trivsam kultur

Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Startdatum: Februari eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: 4 timmar, två dagar per vecka. Flexibla tider.
Omfattning: Deltid 20%

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2023
  • Ansök senast: 25 februari 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Servicemedarbetare Stockholm

Servicemedarbetare Stockholm

16 oktober 2024

15 oktober 2024

14 oktober 2024

14 oktober 2024