OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Exiso AB startade 1990 och har växt organiskt sedan dess och omsätter idag ca 80 miljoner.Under de senaste tre åren har Exiso expanderat kraftigt i många olika städer. Vi söker nu en administrativ assistent till vår huvudkontor.
Dina arbetsuppgifter som du kommer arbeta med är bl.a. följande:
Upprätta anställningsavtal
Skriva arbetsgivarintyg
Ta fram rapporter och statistik för myndigheter och kunder
Ansvarig för kontorstelefon
Övrigt vanligt förekommande inom administration
Uppdaterar och utvecklar våra interna kvalitetssystem
Ekonomi samt bokföringskunskaper är meriterande
Vi utgår ifrån att du som söker är en problemlösare, flexibel och kan ha många bollar i luften. Det är viktigt att du är strukturerad och noggrann. Du ska ha lätt för att lära dig, van att arbeta självständigt samt vara servicemedveten.
För tjänsten krävs:
Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift.
God datorvana och erfarenhet av Office-paketet.
Arbetslivserfarenhet från administrativt arbete.
Du ansöker om tjänsten per e-post och ska bifoga CV och meritförteckning. Det är viktigt att du i ämnesråden i e-posten anger ADMINSTRATION 20-05.
Om du uppfyller de krav vi har för en anställning, kommer vi att kontakta dig för en intervju. Hör du inte av oss så har vi inte gått vidare med din ansökan och därmed tackar för visat intresse.