Adminstrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill arbeta nära uppdrags- och ekonomiansvariga personer och som trivs med både varierade och återkommande arbetsuppgifter. Tjänsten kommer delvis att anpassas utifrån behov men uppgifter som kommer ingå är att granska och godkänna digitala tidrapporter, hantera assistansräkningar, kvittohantering, schemaläggning, fylla i anställningsunderlag, arbeta med systematiskt arbetsmiljöarbete och på annat sätt bistå och stötta övrig personal på kontoret.

Du behöver trivas med att träffa människor och ha en god känsla för vad service innebär. Det är meriterande om du erfarenhet av personlig assistans eller om du har någon annan koppling till personer med funktionsnedsättningar. Det är även meriterande om du behärskar fler språk än svenska.

Som person är du strukturerad, analytisk, ansvarsfull, noggrann och anpassningsbar. Du tycker om siffror likaväl som människor och det är viktigt att du känner dig bekväm både självständig på ditt kontor och i kontakten med andra människor.


ELFA Assistans i Sverige AB bedriver personlig assistans och vänder sig till personer med funktionsnedsättning som vill leva ett aktivt och utvecklande liv. All verksamhet bedrivs med utgångspunkt i LSS intentioner om individens rätt till delaktighet, självbestämmande, integritet och inflytande och vi arbetar hårt för att uppfylla lagkraven. Vår vision är att företaget ska betraktas som ett kompetent och personligt assistansbolag som genom samverkan uppnår höga resultat vad gäller nöjdhet hos brukare, anhöriga och medarbetare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Verksamhetschef Camilla Franzén

Meriam Ibrahim
08-700 20 60
Kamil Guorie

Uppdragsansvarig Anna Selinder
08-7002060 0761162222
Uppdragsansvarig Camilla Franzén
08-7002060 0767777448
Uppdragsansvarig Eva Lundin
087002060 0767753777
Uppdragsansvarig Hanna Nilsson
08-700 20 63
Verksamhetschef Camilla Franzén
08-7002060 0767777448
Meriam Ibrahim
087002060
Meriam Ibrahim
087002060

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ELFA Assistans i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Anställningen avser ett föräldravikariat fram till augusti 2019. 60%-80%
  • Publicerat: 12 mars 2018

Besöksadress

Storgatan 49, -1tr
Solna

Postadress

Storgatan 49, -1tr
Solna, 17152

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024