OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för kunds räkning en god administratör med goda språkkunskaper i engelska till ett läkemedelsföretag i norrort. Marknadschefen behöver omgående en hjälpande assistent som kan avlasta henne i vardagen. Tjänsten innebär stor variation såsom mötesbokning, resebeställning och reseräkningshantering. Marknadschefen behöver också hjälp med att läsa av sina mail samt vara uppdaterad på hennes kalender för att kunna vara så effektiv som möjligt. Tjänsten kräver goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Vidare kräver tjänsten kunskap i PowerPoint för att kunna göra produktpresentationer. Det är också av betydelse att kunna arbeta självständigt och ha förmåga att kunna ta egna initiativ då marknadschefen ofta befinner sig på resor. Några års erfarenhet som administratör/sekreterare krävs.[Som person ska du vara flexibel och socialt utåtriktad då arbetet innebär mycket kontakt med många människor i såväl Sverige som andra europeiska länder.[ Tjänsten ska tillsättas omgående och löper på tillsvidare. Intervjuer sker löpande.[[
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719