Adminstratör

Arbetsbeskrivning

NCC:s vision är att förnya vår bransch och erbjuda de bästa hållbara lösningarna. Vi utvecklar, bygger och säljer framtidens miljöer för boende, arbete och kommunikation. Vårt arbete genomsyras av våra värderingar; ärlighet, tillit, respekt och framåtanda.
NCC Roads arbetar med allt från produktion av kross- och asfaltsprodukter till utförandet av beläggningsarbeten och vägservice.

Administratör Marknad/Försäljning

NCC:s vision är att förnya vår bransch och erbjuda de bästa hållbara lösningarna. Vi utvecklar, bygger och säljer framtidens miljöer för boende, arbete och kommunikation. Vårt arbete genomsyras av våra värderingar; ärlighet, tillit, respekt och framåtanda. NCC Roads arbetar med allt från produktion av kross- och asfaltsprodukter till utförandet av beläggningsarbeten och vägservice.

Rollen hos oss

Som administratör för Marknad/Försäljning kommer du att ta emot beställningar från våra avtalskunder. Du kommer även att sammanställa statistik och följa upp våra avtal.

Dina erfarenhet

Du har flera års erfarenhet som assistent eller administratör och är van vid att det händer mycket på samma gång och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Det är meriterande om du har erfarenhet från sälj eller marknads arbete.

Dina egenskaper

Som person är det är viktigt att du arbetar strukturerat och tycker om att vara ordningsam. Vidare har du lätt för att ta initiativ och ansvar. Du har lätt för att ta kontakt med andra människor och har lätt för att uttrycka dig i text och ord. En av dina drivkrafter är att ge service.

Du behärskar Word, Powerpoint och Excel mycket väl och har i övrigt goda datakunskaper. Du bör behärska svenska på hög nivå, både muntligt och skriftligt, meriterande om du har goda kunskaper i engelska. Du tar egna initiativ, har en god kommunikativ förmåga.

Ytterligare Information

Anställningen är en tillsvidareanställning, vid behov tillämpas provanställning. Din placeringsort är Örebro.

Arbetet innebär visst mått av resor i Sverige så B-körkort är ett krav och tillgång till egen bil är en fördel.

Vi erbjuder

Vi erbjuder dig en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare.

Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har bra variation på arbetsplatser där du kommer att möta olika typer av utmaningar och snabbt få möjlighet till ansvar. Hos oss är det du som påverkar din utveckling.

Kontaktpersoner

Vill du veta mer om tjänsten så kontakta vänligen affärsutvecklare Daniel Tegin, tel. 0725-073631. Vid allmänna frågor så kan du kontakta HR Generalist Kenneth Brattberg, tel. 0522-649666. Registrera vänligen din ansökan med CV nedan. Urval kommer ske löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2015-08-31.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NCC Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • x
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 22 juni 2015

Besöksadress

sjötullsgatan 35
None

Liknande jobb


22 november 2024