OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Wänerstedt AB är ett familjeföretag med kontor och lager i Götene. Vi arbetar främst med tillverkning av fritidsinriktad konfektion samt utrustning för sport och fritid. Vi är ca 50 medarbetare. Vår omsättning var ca 395 miljoner kronor under 2020 varav drygt 20% är export. Vi expanderar kraftigt och kommer omsätta ca 540 miljoner 2021
Vår klippa på faktureringen kommer gå vidare till nya arbetsuppgifter. Därför söker vi nu en ny medarbetare med huvuduppgift att ansvara för vår fakturering till kund. I ditt arbete ingår också visst övrigt kontorsarbete. Du kommer också att ha kundkontakt i ditt arbete. Goda datakunskaper samt grundläggande kunskaper i Excel är en förutsättning
Som person:
Skall du ha drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt. Är serviceinriktad och har hjälpsam attityd både mot kunder och arbetskamrater.
Tjänsten finns att tillträda omgående och urval sker löpande.
Har du frågor angående arbetet så är du välkommen att kontakta Rolf på telefonnummer 0511-51788. Går också bra via e-post rolf@wanerstedt.se