Adminstratör med inriktning bygg-/renoveringssektorn

Adminstratör med inriktning bygg-/renoveringssektorn

Arbetsbeskrivning

Bertils Renoveringsfirma söker nu administratör. Tjänsten är till en början, på deltid under kontorstid 7.00-16.00, med möjlighet till viss flex. Körkort är ett krav för tjänsten.
Du kommer att arbeta med övergripande administrativa uppgifter som exempelvis fakturering och enklare offerthantering samt övrigt vanligt förekommande kontorsgöromål. I din roll kommer du ha en central och viktig roll där det ställs stora krav på struktur och ordningssinne samt god förståelse inom byggbranschen.
Formell kompetens
För att trivas med och lyckas i adminstrationsrollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av ett administrativt och koordinerande arbete, gärna från ett mindre bolag där det ställts krav på flexibilitet. Vidare är det viktigt att du har en allmänt god kunskap om byggvärlden eftersom företaget är verksamt inom byggbranschen. Du bör därför ha grundläggande förståelse för hur ett byggprojekt kan fungera, ledtider, offertuppbyggande med tillhörande god ”administratörslogik”.
Kanske har du arbetat som administratör tidigare i byggrelaterad miljö eller har personliga erfarenheter av omfattande renoveringsarbete och aktivt upphandlande av renoveringstjänster/byggtjänster som privatperson?
Du kommer till en viss del agera som samordnare gentemot våra UE, kunder och personal. Vi ser hellre att du har bred kompetens än en spetskompetens.
I din roll som administratör behöver du ha god datorvana (Mac) och god förmåga att använda dig av Office-paketet. Vana i projektsystem samt Fortnox är meriterande.
Du ska kunna prata och skriva svenska obehindrat. Har du kunskaper inom något av de slaviska språken, exempelvis polska, är det meriterande.
Personliga egenskaper
Som person är du framåt och har lätt för humor. Du är mycket strukturerad, självgående, organiserad och trivs i en roll där du agerar spindeln i nätet. Att arbeta med löpande återkoppling både internt och externt är något du trivs med samtidigt som du självklart kan jobba i team då tillfälle kräver detta.


Passar du in på profilen? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Märk ansökan i ämnesrubriken med ”Adminstratör”. Du skickar in ditt CV och personliga brev till info@woltanab.se
Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Woltan AB Limhamn
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 12 december 2022

Postadress

Birger Jarlsgatan 41 D
Limhamn, 21611

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

Administratörer för kommande uppdrag på Saab

20 december 2024