OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du student och söker extra erfarenhet att komplettera ditt CV med? Just nu söker vi en Administratör för kortare konsultuppdrag hos spännande myndighet i Örebro! Är det du? Uppdraget är på deltid (ca: 5-20 tim/vecka) och förväntas starta så snart som möjligt för att pågå till och med Maj månad ut i första hand. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
I rollen som Administratör arbetar du i huvudsak med receptionsarbete, besökshantering, värdskap och service. I arbetsuppgifterna ingår även Hantering av felanmälningar gentemot vaktmästeri, fastighetsägare och leverantörer. Du hanterar även Bokning av bilar, cyklar, lokaler mm.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
•Receptionsarbete, besökshantering, värdskap och service
•Utförande av olika typer av administrativa arbetsuppgifter, mejl i funktionsbrevlåda
•Informationsinsatser kopplat till olika kanaler
•Hantering av felanmälningar gentemot vaktmästeri, fastighetsägare och leverantörer
•Post- och pakethantering, sortering och mottagning
•Bokning av bilar, cyklar, lokaler mm
Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Administratör behöver du uppfylla följande kompetenskrav:
• Relevant gymnasieutbildning.
• Pågående YH-utbildning eller högskoleutbildning
• Relevant erfarenhet från liknande serviceyrke inom en reception och administrativa arbetsuppgifter
• Goda datakunskaper och kunskaper inom Officepaketet, Microsoft Office 365 och tillhörande verktyg
• God kommunikativ förmåga, i såväl tal som skrift
Följande kompetens betraktas som meriterande för rollen:
Förståelse för att verka i en politiskt styrd organisation
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02