OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en administratör till ett företag i centrala Stockholm. Företaget är ett väletablerat konsultföretag inom immaterialrätt. Tjänsten som administratör innebär att du ansvarar för att att gå igenom och bedöma inkommande brev efter ärendetyp för att därefter registrera dessa i rätt ärendehanteringssytem. Breven är ofta på engelska. För tjänsten krävs gymnasieutbildning samt goda kunskaper i Officepaketet och engelska. Vana av att administrativt arbete är också ett krav. Som person ser vi att du är en noggrann och strukturerad med ett sinne för detaljer. Tjänsten är en sk Hyr-först-anställ-sedan på heltid vilket innebär att du initialt kommer arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till företaget när du kommit in i tjänsten. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719