OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Trivs du bäst i en roll som kräver struktur och ordningssinne? En varierande roll där du får arbeta med administrativa uppgifter?
Våra kunder efterfrågar regelbundet kvalificerade konsulter och stöd i sina rekryteringar. För kommande rekryterings- och bemanningsuppdrag söker vi nu administratörer som vill som bidra med sin kompetens och personlighet. Kunderna är främst verksamma inom bank & finans, advokatbyråer, IT, försäkringsbolag, fastighetsbolag och inom fordonsbranschen, dit vi både hyr ut och direktrekryterar personal. Vi söker nu dig som vill stötta våra kunder med administrativa arbetsuppgifter och se vilka möjligheter som finns till detta genom oss!
Arbetsuppgifter
Arbetet som administratör kan exempelvis innefatta;
• Ordermottagning
• Planering och uppbokning av möten
• Dokumentsammanställning
• Fakturering
• Posthantering
• Allmän service till kontoret
Kvalifikationer
För att passa in på tjänsten ser vi att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt kunna formulera dig väl i tal och skrift – både på svenska och engelska. Goda datorkunskaper, främst inom Officepaketet, är ett krav.
Vidare bör du ha ett stort intresse och erfarenhet av att självständigt samordna, prioritera och strukturera administrativ verksamhet. Noggrannhet, god planerings- och samarbetsförmåga är en förutsättning. Som person är du initiativrik, konstruktiv och kommunikativ med god servicekänsla.
Övrigt
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan – rekryteringsarbetet kring våra tjänster sker löpande och vi ser fram emot att få lära känna dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Mathilda Runstedt
Mathilda Runstedt
031 - 711 98 00
Anna Albo
031-711 98 00
Mathilda Runstedt
031-711 98 00
Hanna Bäckhage
031-7119800
Hanna Bäckhage
031 - 711 98 00
Hanna Bäckhage
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00