OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Befattningen som administratör/säljsupport med placering i Frihamnen, Gärdet, innebär att du tillsammans med dina medarbetare skall vara länken mellan vår personal, systerföretag, kunder och leverantörer, genom att arbeta med bl.a. information, orderhantering och support. Förkommande arbetsuppgifter är bland annat att skriva rapporter/offerter samt underhålla kundregister och intern dokumentation, föra protokoll, underhåll av hemsida samt webbaserat nyhetsbrev, viss besöksbokning samt mindre inköp och utredningar. Då vi är en liten organisation kommer dina insatser att behövas inom alla delar av vår dagliga verksamhet. För att passa vår profil tror vi att du är en person som inte är rädd för nya och varierande arbetsuppgifter och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Du behöver inte ha någon lång arbetslivserfarenhet utan vi tittar på om du passar vår profil i första hand. Du kommer att arbeta med internationella kontakter. Vi förutsätter att du har lätt för att skapa relationer. Naturligtvis är du en teamarbetare. Du har stor energi och är prestigelös. Det är en fördel om du har arbetat inom försäljning. Du har stor datavana i Officepaketet och Frontpage eller likn. Ansök genom att först läsa på lite om oss och i ett personligt brev med CV beskriva på vilket sätt du skulle kunna bidraga till vår fortsatta positiva utveckling och ditt löneanspråk, skicka den sedan till oss senast den 27 april. Automatsvar från AF:s sida undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Speditionsansvarig Mart Maandi
08-442 83 22
Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
CEO Jussi Akela
+358 405 584 875
Operations Manager Jussi Akela
+46 70 722 77 97
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21
070-723 33 30
Operations Manager Peter Ikonomidis
08-442 83 21