Admin/Telefonist - uppdrag på företag som utvecklar näringslivet i Sthlm!

Admin/Telefonist - uppdrag på företag som utvecklar näringslivet i Sthlm!

Arbetsbeskrivning

Du som är administrativt lagd och gillar att ha mycket extern kontakt kan vara perfekt för den här tjänsten! Du ges stor frihet i hur du väljer du att arbeta, antingen heltid under en månad eller deltid under två månader. Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido letar efter en administratör/telefonist till vår kund som arbetar med utveckling av näringslivet i Stockholm. Tjänsten är placerad ett stenkast från Rådhuset.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen som administratör/telefonist kommer du tillsammans med en kollega att återuppliva ett tidigare projekt som syftat till att främja kvinnligt företagande. Du kontaktar tidigare intressenter i projektet via telefon med målet att få dessa att medverka igen. Den information som kommer fram dokumenterar du sedan.
Dina egenskaper
För den här tjänsten lägger vi ett stort fokus på personlighet när vi söker rätt person! Vi ser att du har ett vänligt bemötande, är ödmjuk samt bra på att nätverka och knyta an nya kontakter. Du är en skicklig administratör som utför ett noggrant arbete med stor ansvarskänsla. Slutligen tror vi att du trivs i en roll med mycket samarbete!
Låter det som att det är det just dig vi letar efter? I så fall ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Eftergymnasial utbildning
Erfarenhet från relevant arbete
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid/deltid, konsultuppdrag i 1/2-månader med chans till förlängning beroende på status i projektet. Tillträde i nov enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Ansvarig rekryterare är jennifer.berglund@perido.se Om du har andra frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänsten referensnummer 33484 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet, såväl medarbetare som konsulter. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk www.perido.se/lediga-jobb/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 12 november 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024