OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM ADVISERA
Advisera grundades 2016 av tidigare medarbetare i ledande positioner inom bank- och försäkringsbranschen. På kort tid har Advisera vuxit till ca 25 medarbetare och har kontor i Malmö och Göteborg. Målsättningen och visionen för verksamheten är att ta en position som en ledande aktör och förmedlare av företagsförsäkringar, finansiella produkter och IT & Telekomtjänster. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.
Vår framgångsrika arbetsmodell, som kännetecknas av Adviserametoden har skapat en unik försäljningskultur i bolaget som tillsammans det entreprenöriella drivet sätter tydliga strategier och mål för fortsatt tillväxt.
Hos Advisera får du snabbt ett stort eget ansvar och med din handlingskraft och initiativförmåga har du möjlighet utvecklas och förverkliga dina idéer. Vår kreativa och stimulerande arbetsmiljö får våra medarbetare att växa, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.
Söker du nya utmaningar?
Advisera söker Kundförvaltare till vårt kontor i Malmö
Är du noggrann, strukturerad och serviceminded?
Är du intresserad av att arbeta på ett av regionens snabbast växande företag?
Vi letar efter ytterligare en driven medarbetare som motiveras av att ta egna initiativ till vårt Förvaltningsteam. Vi värdesätter långsiktiga relationer och medarbetare som brinner för att leverera högsta möjliga service till våra företagskunder.
I din roll som Kundförvaltare kommer du löpande ha daglig kontakt med våra rådgivare, kunder och leverantörer.
Vi söker primärt en person som kommer att arbeta med att supporta telefoni- & växelösningar för våra kunder. Du arbetar i team och är en hjälpande hand till våra Rådgivare, Kunder och Leverantörer.
Dokumenterad erfarenhet av Telefoni- och IT-relaterade tjänster sedan tidigare är meriterande.
Arbetsuppgifter
· Löpande kontakt med kunder, leverantörer och Adviseras Rådgivare
· Löpande support av telefoni- & växellösningar
· Orderregistrering och avstämning i CRM-system
Du kommer ingå i Adviseras Förvaltningsteam men arbetet kräver en stor förmåga att arbeta självständigt då du kommer att ha ett stort eget ansvar för support med fokus på molnbaserade Telefoni- och Kommunikationstjänster till våra kunder. Utöver den löpande supporten består arbetsuppgifterna av kvalitetssäkring och avtals- och kundadministration. För att hantera det dagliga arbetet krävs det att du är lösningsorienterad och att du samtidigt presterar och trivs att arbeta i ett högt arbetstempo.
Advisera är en utmanande företagspartner som förmedlar branschens mest attraktiva portföljer inom finansiella tjänster, telefoni och företagsförsäkringar där vi samarbetar med marknadens ledande leverantörer.
Vi sitter i öppet landskap och när du börjar hos oss erbjuder vi inte bara utbildning och kontinuerlig coaching. Hos oss har vi dessutom härlig stämning bland kollegorna, gemensamma frukostar och afterwork samt årliga konferenser. Trivsel är nyckelordet för framgång där tävlingar och teamaktiviteter tillhör vardagen.
Du jobbar 40 timmar per vecka och dina arbetsdagar är dagtid, måndag - fredag.
Urval och tillsättning sker löpande.
Placering: Malmö
Tillträde: Snarast, efter överenskommelse
Kontaktperson: Oliver Persson
Ansökan skickas till: jobb@advisera.se
Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.