OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker efter fler Advisors att ta hand om våra kunder på bästa möjliga sätt!
Telavox har en historik med marknadens nöjdaste kunder! Det visar sig inte bara vid kundundersökningar utan även genom att våra kunder stannar längre hos oss än våra konkurrenter. I vår strävan att kontinuerligt förbättra våra processer samt säkerställa att vi alltid kommer att ha marknadens nöjdaste kunder ändrar vi på vårt sätt att hantera våra befintliga kunder. Att uppnå maximal kundnöjdhet är det huvudsakliga målet för en Advisor.
En Advisor kommer att ha helhetsansvaret får sina kunder! Man blir personligt ansvarig för att varje kund har en optimal kommunikationslösning som täcker kundens behov över tid samt att våra produkter och tjänster används på ett effektivt sätt. Med införandet av Advisororganisationen kommer vår support till våra kunder att ändras från reaktiv till proaktiv kommunikation. Vårt mål är att förekomma kunden med sina behov innan de själv blir medvetna om dom.
Din roll
---------
Som Advisor kommer du hantera alla ärenden från dina kunder, både via telefon och mejl, med målet att få kunden så självgående som möjligt.
Detta innebär att du kommer att ha fullt ansvar för kunden från leverans till förvaltning och utveckling.
Fokus för Advisorn kommer primärt att vara nöjda kunder, utveckling av kundens kompetens av våra tjänster samt att sprida kunders behov av framtida lösningar. Du ansvarar för att se till att kunden har verktygen och kunskapen för att hantera sina lösningar på ett effektivt och snabbt sätt med ett mål att gå mot självgående kunder.
Du lägger stor vikt på att etablera en roll som rådgivare för våra kunder där målsättningen är att hjälpa kunden med sin affärsutveckling genom användning av våra tjänster.
Du jobbar nära våra andra Advisorsteam där du ständigt ger input till att förbättra våra produkter för att ge våra kunder bästa förutsättningar att lyckas.
Du ansvarar även för att utveckla och underhålla strategier för att på bästa sätt presentera och påvisa det värde vi skapar för våra kunder.
Du blir en del av ett spännande team som ansvarar för ett av bolagets viktigaste tillgångar, våra kunder.
Kvalifikationer
---------
* Kombination av hög social kompetens, lösningsfokuserad och tekniskt intresse
* Erfarenhet av att arbeta med utveckling av kunder med stort fokus på kundnöjdhet
* Triggas av att skapa struktur och når alltid i mål genom en effektiv tidsplan.
* En lagspelare där samarbete är nyckeln till framgång
*Brinner för att jobba i ett entreprenöriellt bolag med mycket driv där du har stor möjlighet att påverka och göra skillnad.
* Tar initiativ och får uppgifter gjorde på ett effektivt sätt
* Bekväm i en situation där du inte sitter på alla svar och ser en utmaning i att söka kunskap själv. Du är nyfiken och triggas av att finna egna lösningar på problem och är inte rädd för att ta egna initiativ.
* Kommunicerar obehindrat på både Svenska och Engelska.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson
Henrik Lindau
Jenny Persson
Moniq Tahiraj
Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren
Hanna Lindkvist