Advisor

Advisor

Arbetsbeskrivning

Är du en person som älskar mixen av att hjälpa människor, är intresserad av teknik och är taggad på att vara en del av ett riktigt roligt techbolag där du kommer lägga största fokus på Customer Success? Häng på!

Vad är en Advisor?
På vår Advisor avdelning står kunden i fokus och vi har helhetsansvaret över leverans, utbildning, förvaltning, utveckling, omförhandlingar och ska tillhandahålla våra kunder med proaktiva lösningar. Målet är att få kunden så lycklig och självgående som möjligt!

Din roll är rådgivande och supporterande och vi arbetar främst via telefon och mail. Det dagliga arbetet centreras kring att bygga en god relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi på att verkligen förstå kundens verksamhet och behov.

Alla våra kunder har en personlig Advisor för vi tror på att långsiktiga relationer gynnar båda parter. Enligt vår senaste kundundersökning är det just denna service som våra användare uppskattar mest, därför kommer du fylla en väldigt viktig funktion. Vårt långsiktiga mål är att förekomma kunden med sina behov innan de själva blir medvetna om de. Att uppnå maximal kundnöjdhet är det huvudsakliga målet för en Advisor!

Du behöver inte vara en supertekniker bara superintresserad
Är du en person som har ett hum om vad IP-telefoni är, hellre googlar dig till lösningar när du har tekniska problem än ringer till support, är nyfiken på hur saker och ting fungerar, och älskar att göra kunder glada, sök!

Hos oss får du en gedigen internutbildning som både består av praktiska och teoretiska moment. Den är en djupgående introduktion till våra användarvänliga system och här lär du dig även att känna dig trygg i kundkontakten. Vi tycker det är enormt viktigt att du får en bra start hos oss och alla nya medarbetare får en personlig mentor som peppar dig under hela din onboarding. Och såklart finns alltid dina hjälpsamma kollegor till hands!

Vi ser gärna att du har:

- Jobbat med kundsupport, gärna inom något teknikrelaterat, och är skicklig på god service och bygga relationer.
- En förmåga att med glimten i ögat guida kunden till rätt alternativ.
- Gillar att prata i telefon, prata med människor och kommunicera (på både svenska och engelska).
- Teknisk bakgrund från utbildning eller arbete, och/eller ett starkt teknisk intresse.


Telavox is the place to be!
Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag! Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter i en enda enkel plattform.

Idag är vi ett snabbväxande och lönsamt företag med över 600 miljoner kronor i omsättning och 280 Telavoxare i fem länder! Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och roligt techbolag, kan vi erbjuda dig; ett generöst total rewards-paket, legendariska kick-offer, en varmhjärtad och inkluderande kultur, kompetensutveckling och en riktigt rolig arbetsplats! 😊

Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0).

Är du intresserad av att bli en del av vår framgångssaga? Ansök nu! Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på hanna.lindkvist@telavox.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2021
  • Ansök senast: 16 februari 2021

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024