OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du teknik och kommunikation samtidigt som du gillar att göra det där lilla extra för en kund eller kollega? I så fall hoppas vi att du också är taggad på att vara en del av ett riktigt kul techbolag med stort fokus på Customer Success!
Vad är en Advisor?
På vår avdelning är kunden ständigt i fokus och det är vi, Advisors, som har helhetsansvaret för leverans, utbildning, support, utveckling och omförhandling. Våra mål handlar primärt om att få kunderna att känna sig trygga och självgående i våra tekniska tjänster. Kan vi även förekomma kunden kring deras behov så är det såklart världsklass, att maximera vår kundnöjdhet är alltid högt på vår lista!
Våra Advisors är supporterande och rådgivande och arbetar främst via telefon och mail. Det dagliga arbetet centreras kring att bygga en bra relation med våra kunder och vi lägger mycket tid och energi på att verkligen förstå kundens specifika verksamhet och behov.
Alla våra kunder har sin egna personliga Advisor, då vi är övertygande om att långsiktiga och personliga relationer gynnar bägge parter. I vår senaste kundundersökning rankar våra kunder den personliga servicen som Advisors ger, som det de uppskattar allra mest. Superkul feedback såklart, vi hoppas du gillar rollen som Advisor lika mycket som våra kunder gör!
Om jobbet (Du behöver inte vara en supertekniker bara superintresserad)
För att få en flygande start som Advisor på Telavox så tror vi att din erfarenhet från kundsupport eller annat serviceinriktat arbete, gärna teknikrelaterat, ger dig goda förutsättningar. En teknisk utbildning och/eller ett starkt tekniskt intresse som kanske får sitt utlopp på fritiden är också meriterande.
Vi tror på att “en blir bra på det en tycker om att göra”, så därför tror vi att du tycker om att ge bra service när du guidar kunder till bästa lösning. Bra service är för oss snabb, rolig och relevant och den sker oftast via telefon, mail eller chat. Har du affärsmässig erfarenhet som kan vara värdefull kopplat till de delar i rollen som handlar om omförhandling av kundens avtal med mera, så kan det absolut vara till din fördel.
Hos oss får du en gedigen internutbildning som både består av praktiska och teoretiska moment. Det är en djupgående introduktion till våra användarvänliga system och vi fokuserar även mycket på att alla ska känna sig trygga i kundkontakten.
Vi tycker det är enormt viktigt att du får en bra start hos oss och alla nya medarbetare får därför en personlig mentor som hjälper och peppar dig lite extra under din första tid hos oss. Självklart så finns alla vi andra hjälpsamma, lättsamma och kunniga medarbetare nära till hands!
Telavox is the place to be!
Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag! Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter i en enda enkel plattform.
Idag är vi ett snabbväxande och lönsamt företag med över 600 miljoner kronor i omsättning och 280 Telavoxare i fem länder! Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och roligt techbolag, kan vi erbjuda dig; ett generöst total rewards-paket, legendariska kick-offer, en varmhjärtad och inkluderande kultur, kompetensutveckling och en riktigt rolig arbetsplats! 😊
Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0).
Är du intresserad av att bli en del av Telavox? Ansök nu!
Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare, Robert Jonasson (mailto:robert.jonasson@telavox.com)
Kontaktpersoner på detta företaget
Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson
Henrik Lindau
Jenny Persson
Moniq Tahiraj
Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren
Hanna Lindkvist