Advisor till Telenor Företag på Cypern

Advisor till Telenor Företag på Cypern

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter dig som är en erfaren säljare och vill ta nästa kliv i din karriär, låter det som något för dig? Då har du hittat helt rätt.
Hos oss kommer du att arbeta i ett säljteam tillsammans med andra målmedvetna och engagerade människor på vårt fina kontor i Larnaca. Det här är ett jobb för dig som har lätt för att bygga relationer och vill se tydliga resultat av dina ansträngningar.
I rollen som Advisor handlar det om att bearbeta och skapa givande relationer med Telenors befintliga kunder, samla deras engagemang hos Telenor, se över deras lösningar och se till att de alltid har den bästa lösningen, samtidigt spana efter nya relationer med syfte att öka upp Telenor kundbas.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Kartlägga och segmentera kunder.
Ta fram behovsanalys.
Skapa och leverera utifrån taktiska planer, mål, KPI:er.
Uppnå försäljningsmål och budget.
Etablera och upprätthålla starka kundrelationer och samarbeten.
Genomföra värdeskapande kundmöten med rätt frekvens.
Delta i och utveckla kundaktiviteter som främjar försäljning.
Samarbeta internt med kollegor.
Optimera försäljningen med ett föredömligt partnertänkande.
Aktiv användning av CRM-systemet inklusive rapportering av kundinsikter, interaktioner och händelser.

Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om alla produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Heltidstjänst med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.


Vad du får om du vill arbeta hos på Larnaca:
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid.
Boende alternativt bostadsbidrag.
21 dagars semester per år.
Betald flygbiljett till Cypern.


Vem söker vi?
För att lyckas i denna roll ser vi att du är en energisk person som demonstrerat framgång inom försäljning. Du har hög social kompetens och god kommunikativ förmåga i kombination med en stark vilja att utveckla affärer. Du motiveras av personlig utveckling och att nå uppsatta mål. För att lyckas hos oss tror vi att du har/är:
Initiativförmåga och motiverad.
Tidigare erfarenhet av försäljning med såväl långa som korta säljcykler.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Minst gymnasieutbildning.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.

I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!

Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-18:00.
Du kan flytta ner till Cypern.


Om tjänsten
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Larnaca
Tjänstgöringsgrad, Heltid
Startdatum, Flertalet starttillfällen under hösten 2024.
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foundever Sweden AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 29 augusti 2024
  • Ansök senast: 31 oktober 2024

Postadress

Östra Storgatan 26
Jönköping, 55321

Liknande jobb


Junior säljare

25 november 2024

25 november 2024