OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning:
Kriström Advokatbyrå söker en receptionist på heltid till vår framgångsrika advokatbyrå i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer till största delen vara att bemanna advokatbyråns reception under kontorets öppettider, vilket bl.a. innefattar att förbereda klientbesök och ta emot advokatbyråns klienter, svara i telefon och på mejl, hantera posten samt ansvara för överblicken på advokatbyråns lokaler med arbetsuppgifter som tex. inköp och påfyllning av kontorsmaterial etc. Du kommer även att arbeta med administrativa uppgifter såsom fakturering, uppläggning av nya ärenden, ha kontakter med klienter och domstolar samt att överlag hjälpa till där det kan behövas.
Vem är du?
· Du har företrädesvis erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/reception
· Du är tillgänglig för att påbörja en anställning i augusti 2023
· Du uppskattar att arbeta brett och självständigt samtidigt som du trivs med att tillhöra ett team
· Du är lösningsorienterad, strukturerad, ordningsam, flexibel och prestigelös
· Du kan hantera Officepaketet
· Du har goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska
· Du bidrar med positiv energi och trevlig stämning
· Det är vidare meriterande om du har intresse och viss kunskap inom ekonomi
Skicka ansökan innefattande cv och personligt brev till: info@kristrom.se