OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Advokatfirman Wåhlin är en affärsjuridisk advokatbyrå med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en person som ska ingå i vårt team av paralegals och assistenter. Tjänsten är dels en receptionstjänst, dels en assistenttjänst.
Som receptionist är du vårt ansikte utåt, välkomnar besökare och har ansvar för den praktiska dagliga kontorsdriften. Som assistent bistår oss i administrativt klientarbete inklusive fakturering. Tjänsten kräver goda kunskaper i Office-paketet och stor IT-vana då du kommer att vara behjälplig i hantering av stora mängder dokument, såväl redigeringsmässigt som att systematisera dem i vårt dokumenthanteringssystem.
Vi söker dig som är självständig, noggrann och orädd inför nya arbetsuppgifter. En känsla för service är också nödvändig, eftersom du kommer att vara behjälplig inte bara internt utan även vid klientkontakt. Tidigare erfarenhet av faktureringssystem är meriterande.
Tjänsten är en heltidtjänst med tillsvidareanställning och tillträde sker enligt överenskommelse.
Skicka din ansökan till paralegal Fanny Höie: fanny.hoie@wahlinlaw.se. Vid frågor om tjänsten, kontakta Fanny Höie via mejl eller per telefon: 0739‑165 007.