OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Advokatsekreterare
Nu söker vi en advokatsekreterare till en av Sveriges ledande affärsjuridiska byrå! Har du goda färdigheter i MS Office-paketet och kanske arbetat i Photoshop eller InDesign? Vill du börja din karriär i en central och bred roll som sekreterare hos ett stort företag med internationell prägel? Då är du välkommen in med din ansökan – redan idag!
Omfattning: Heltid, 8-17. Start för uppdraget i februari och tillsvidare.
Arbetsbeskrivning:
Bakom dörrarna i Gamla stan välkomnas du in till en av Sveriges ledande affärsjuridiska byråer. Här hanteras små som stora ärenden, nationellt som internationellt. De söker nu en advokatsekreterare som kommer att:
• Formatera, redigera och korrekturläsa dokument.
• Söka information, fakturera liksom boka resor och ta fram presentationsmaterial.
• Organisera seminarier och events, uppdatera webbsidor och hjälpa till med pressreleaser, artiklar, nyhetsbrev och broschyrer.
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Mycket goda kunskaper både i svenska och engelska såväl i tal som skrift.
• Goda färdigheter i MS Office-paketet.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du tidigare har arbetat i Photoshop och InDesign och/eller relevant erfarenhet av marknadsföring eller media och kommunikation.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person trivs du när din kreativitet flödar. Vi tror även att du är relationsskapande, lyhörd och noggrann i ditt arbetssätt. För visst har du ett gott omdöme och håller en hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2018-03-02, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Natalie Bettar | natalie.bettar@randstad.se [ mailto:natalie.bettar@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström