OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en Advokatsekreterare till en advokatbyrå i city. Med start snarast. Dina arbetstider är 17-22 2 dg i veckan. Dina arbetsuppgifter blir sedvanliga sekreteraruppgifter samt skriva från diktafon.Uppgifterna kommer att innebära utskrifter (både på svenska och engelska) från diktafon och handskrivena koncept, korrekturläsning, layout, bokning av resor och möten, kopieringsarbete, viss fakturahantering (fakturaspefikationer och följebrev) arkivering, mailhantering, kontakter med klienter och myndigheter m.m . I uppgifterna ingår även registrering av juristernas tidrapporter i ekonomisystemet (Jeeves). Den person vi söker har en gedigen erfarenhet av arbete som sekreterare/assistent.Arbetet kräver mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt godaIT kunskaper främst MS Office 2003. Personliga egenskaper som värdesätts är förmågan att samarbeta i grupp, noggrannhet och lyhördhet. Du är mycket serviceinriktad och är stabil och trygg med förmågan att prioritera och hålla många bollar i luften samtidigt. Förutom allt detta skall du klara av periodvis ha ett högt arbetstempo. Academic Resource Sysslomansgatan 13 T bana -Fridhemsplan Arbetstid/Varaktighet Lön Timlön Ansökan
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90