OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som tidigare har arbetat som sekreterare och som är intresserad av att arbeta för vår uthyrningsverksamhet hos en av våra kunder i central Göteborg. Som advokatsekreterare kommer du att assistera ett par advokater med administrativa arbetsuppgifter bl.a. avtalshantering och att skriva från diktafon.Du kommer även att arbeta lite med underlag till fakturering och liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet och kunskap inom ovan nämnda områden är ett krav.Som person bör du vara mycket noggrann, ordningsam, initiativrik och samarbetsvillig.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Goda kunskaper i det engelska språket är ett krav. Start: Omgående - Löpande (minst ett år, för rätt person finns möjlighet till övertag hos kund) Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se (181/47920 Sekreterare, Advokatsekreterare) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.