OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AdWise letar nu efter sin nästa kollega som kommer att spela en central och viktig roll inom bolaget. Du kommer att vara ansiktet utåt gentemot viktiga aktörer som konsulter och kunder samtidigt som du ansvarar för den dagliga driften på kontoret. Om du trivs i en roll med mycket eget ansvar och varierande arbetsuppgifter med fokus på koordinering och ekonomi, kan detta vara den perfekta rollen för dig. Välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Som kontorskoordinator med ekonomiskt ansvar, kommer du att inta en mångsidig roll där du tar ansvar för tre centrala områden. Dessa områden inkluderar ekonomi, kommunikation och övergripande kontorskoordination.
I rollen kommer du att ha nära kontakt med olika aktörer, såsom konsulter, kunder, leverantörer och myndigheter. Du ansvarar för att konsulterna tas omhand på bästa sätt, att faktureringen sker korrekt och att evenemang planeras och genomförs enligt plan. Dessutom har du övergripande ansvar för kontorets drift och hanterar ekonomiska uppgifter både internt och gentemot konsulter och kunder. Från det centrala kontoret i Göteborg, där för närvarande fem personer arbetar in-house, kommer du att spela en nyckelroll i att leverera god service till alla inom bolaget.
Du erbjuds
- En varierande roll med stort eget ansvar där du ges möjlighet att sätta din egen prägel på rollen
- Att ansluta till ett företag med en öppen atmosfär och en känsla av gemenskap och samhörighet
- Bra förmånspaket
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ekonomiuppgifter i form av löpande bokföring och fakturering
* Löneadministration
* Framtagande av under för månads-, kvartals- och årsbokslut
* Ansvarig för löpande drift av kontoret
* Ansvarig för kommunikation och koordinering gentemot konsulterna
* Ansvarig för samordning av sociala aktiviteter och event
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasial utbildning gärna med inriktning ekonomi
- Har tidigare erfarenhet av arbete med ekonomi och administration
- Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då dessa språk används i det dagliga arbetet
- Trivs i en koordinerande roll
Det är meriterande om du har
- Har tidigare erfarenhet av ekonomisystem
- Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område
- Van att arbeta med kommunikativa kanaler såsom LinkedIn
- Erfarenhet inom konsultbranschen
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Självgående
- Strukturerad
- Serviceinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
AdWise arbetar med att erbjuda dig som egenkonsult inom IT eller funderar på att starta eget som fristående konsult en bra lösning. AdWise hjälper dig att komma igång och därefter stöttar dig på en mängd olika sätt – bland annat genom att hitta nya uppdrag när nuvarande tar slut. Eftersom AdWise ägs av aktiva konsulter har de också fokus på deras konsulter med en aktiv individuell försäljning. AdWise har inte som mål att bli ett stort opersonligt konsultmäklarföretag utan vill ge dig som konsult bra uppdrag med bra lönsamhet samt ett intressant sammanhang.
Läs mer om AdWise här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231