Affärs- och Marknadsstöd till Umeå

Affärs- och Marknadsstöd till Umeå

Arbetsbeskrivning

Hunter & Tailor är ett rekryteringsföretag som är specialister på search och headhunting. Vi arbetar med rekrytering av svårfunna kandidater inom Bygg & fastighet, Infrastruktur, Industri, Miljö & byggnadsfysik samt Technology. Vår drivkraft är att förändra människors vardag. Vi rekryterar främst erfarna specialister men även young professionals och chefer.

Vi söker nu ett Affärs- och Marknadsstöd till en väletablerad byggkoncern i Umeå!

Om rollen

Som assistent åt Affärschef och Avdelningschef är du en del av teamet i avdelningens ledningsstruktur.
En självklar huvudsyssla är att skapa struktur och prioritera arbetet för att alltid ligga steget före och avlasta cheferna.

Rollen innefattar bland annat:

- Administrativt stötta och vara Affärschefs och Avdelningschefs högra hand
- Boka, planera ledningsmöten och kundträffar
- Kalenderhantering
- Närvara vid ledningsgruppsmöten, föra protokoll samt följa upp
- Samordna konferenser och events

- Svara för den interna kommunikationen inom avdelningen
- Förbereda presentationer och underlag för marknadsföring
- Ytterst involverad i planering av kickoffer, med allt från material till koordinering och bokning
- Ansvara för praktiska rutiner på kontoret
- Delaktig i avdelningens marknadsbearbetning

Rollen kan också innebära inhämtande av olika uppgifter samt koordinering och planering av olika projekt.




Vem är du

Som person ser vi att du är självständig, driven och trivs med att vara i en koordinerande roll med parallella arbetsuppgifter.
Du är proaktiv och har en god förmåga att kommunicera med andra människor.

Du bör ha arbetat ett antal år i en liknande roll och känner att du bemästrar en senior roll, så att du snabbt kan komma in och ta ansvar i rollen.

Det är meriterande om du har studerat inom ekonomi eller juridik på eftergymnasial nivå. Vi söker dig som är flytande i svenska såväl engelska.

För att lycka bra i rollen bör du ha en hög integritet, vara prestigelös och trivas med att hjälpa till med uppgifter på alla nivåer. Som person är du positiv med förmågan att sprida energi till din omgivning och har lätt för att skapa nya relationer.

Du har en god förmåga och vana att arbeta i olika typer av administrativa system och har mycket goda kunskaper i Office 365.



Om företaget

Företaget är väletablerade på den nordiska marknaden med många lokala anknytningar. De driver såväl stora och komplexa projekt, som bygger och förnyar infrastruktur i lokalsamhället. Arbetet omfattar hela kedjan från design och konstruktion till produktion och underhåll. Hållbara lösningar för framtiden och arbetssätt med minsta klimatpåverkan är något som ligger i absolut fokus!

Företaget värdesätter medarbetare och deras kompetens högst, de erbjuder ett stort utbud av utbildningar.

Här sätter du själv ribban för din utveckling!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Fastén
08-41 200 304
Sandra Holmqvist
08-41 200 309

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hunter & Tailor AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2020
  • Ansök senast: 15 maj 2021

Besöksadress

Dalslandsvägen 3
None

Postadress

Dalslandsvägen 3
Stockholm, 11858

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024