Affärsanalytiker till myndighet inom offentlig sektor

Affärsanalytiker till myndighet inom offentlig sektor

Arbetsbeskrivning

Är du den profil vi söker? Uppdraget för kundens räkning avser ett längre projekt som består av olika separata upphandlingar. Projektet har behov av en resurs för att bl.a:

- Ta fram underhållsdokumentation gällande ersättningsform, incitament, index, betalningsvillkor och prisblanketter
- Sammanställa anbudsinformation och presentera för projekt och beslutsfattare
- Träffa anbudsgivare och delta i utvärdering av anbud
- Sammanställa kostnadskalkyler och efterkalkyl

För att kunna klara av denna roll behöver du därför uppfylla följande kompetenser:


- Du har en examen som civilingenjör eller liknande
- Tidigare erfarenhet av upphandlingsområdet och/eller kravhantering och analys
- Du har erfarenhet av ekonomiskt analysarbete i samband med offentlig upphandling av kollektivtrafik och underhållstjänster
- Du har tidigare erfarenhet av kravhantering och kostnadsbedömning av krav inom offentlig upphandling av kollektivtrafik
- Tidigare arbetserfarenhet av sammanställning av underhålls-/reinvesteringskalkyler inom anläggning eller entreprenadverksamhet

Det är meriterande (dock inget krav) om du dessutom har:

- Erfarenhet av arbete med kostnads-/intäktsanalyser kopplat till upphandling av kollektivtrafik eller underhållstjänster

- Erfarenhet från 2 tidigare uppdrag de senaste 6 åren kopplat till arbete med upphandlingsdokumentation inom offentlig upphandling

- Minst 1 års erfarenhet av att analysera data kopplat till underhåll inom offentlig verksamhet

- Erfarenhet från 2 tidigare uppdrag de senaste 6 åren av förhandlingar inom offentlig upphandling


Anställningen är på deltid (50 %), tillsvidare, dagtid, med viss möjlighet till distansarbete. Tjänsten har annars sin utgångspunkt vid deras kontor i Stockholm. Skulle du bli anställd kommer det göras en säkerhetskontroll, vilken kan ta upp till några veckor att få svar på.

Din ansökan Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 12 december 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


23 december 2024

Erfarenhet av ekonomi/juridik- se hit!

Erfarenhet av ekonomi/juridik- se hit!

17 december 2024

Projektsamordnare

20 december 2024

Transaction Analyst

Transaction Analyst

19 december 2024