OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en konsult för upprag som tillfällig affärschef på ett bolag inom bilindustrin. Din uppgift blir att ha fokus på att utveckla affären och på att marknadsföra bolaget till den breda allmänheten.
Huvuduppgiften är att öka företagets medlemsantal och att som ett led i detta rekrytera nya medlemmar och behålla befintliga.
Den största delen av intäkterna kommer från kommersiella produkter och tjänster som medlemmarna köper utöver själva medlemskapet.
Stort fokus ligger därför på affärsmannaskap och affärsutveckling med siktet också inställt på att hitta lämpliga samarbetspartners.
I jobbet ingår även ansvar för medlemsinformation och webbkommunikation bland annat genom hemsida, nyhetsbrev, men även postal medlems och värvningsutskick görs.
Som Affärschef har du personalansvar för 12 personer och du ingår ledningsgruppen som är fyra personer.
Du rapporterar direkt till VD.
Vem är du?
För att lyckas i rollen krävs att du har ett genuint intresse för affärer och affärsmannaskap kopplat till ditt intresse för idéburna organisationer. Du har en relevant akademisk examen och minst 8-10 års yrkeserfarenhet, där du har haft roller i
ledande ställning och med personalansvar.
Extra meriterande är erfarenhet från idéburna organisationer.
Du är kommunikativ och har social förmåga samt ett genuint intresse för näringsliv och affärer.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som på engelska.
Som person är du positiv, orädd, nyfiken, utåtriktad, flexibel, prestigelös, effektiv, stresstålig, och noggrann
Givetvis är du intresserad av bilar och har körkort.
Du erbjuds
Detta är ett uppdrag på cirka 4 månader med start relativt omgående.
Vi ser därför gärna att du har möjlighet att påbörja uppdraget innan sommaren.
Vi välkomnar även dig som underkonsult.
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Start:
Enligt överenskommelse
Lön:
Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag
Urvalsprocessen sker löpande och vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt.
Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Nina Grundström
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44