OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Affärscontroller med placering på kontoret i Solna.Som medarbetare inom affärscontrolling och verksamhetsutveckling blir du del av ett dynamiskt team med en nyckelroll för att vässa företagets konkurrenskraft. Ansvarsuppgifter: - Stödja region- och enhetschefer med underlag och råd i affärsprocessen - Driva budget-, prognos- och uppföljningsprocesser för ett antal regioner - Managementrapportering samt resultatanalys - Aktivt delta vid anbudsarbete samt avtalstolkningar - Analys av förvärv samt deltaga i Due Diligence-processer - Utveckla rutiner, verktyg och processer Du är: - Civilekonom alternativt civilingenjör med några års relevant arbetslivserfarenhet Erfarenhet från tjänstesektorn är meriterande - Pedagogisk förmåga - Bra på att kommunicera på ett rakt, tydligt och enkelt sätt.Engageras av samarbete med människor på olika nivåer i organisationen - Ansvarstagande och självgående - Analytisk problemlösare Är du intresserad av att bli en del av Carema Omsorg?Märk ärendet/kuvertet med "Ansökan controller". Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.Vi tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal.Provanställning kan komma att tillämpas.Tillträde sker enligt överenskommelse. Carema är ett av Sveriges ledande företag inom vård och omsorg med verksamhet inom äldreomsorg, omsorger om funktionshindrade, primärvård, specialistvård, närvård och bemanning.Carema utvecklar vården och omsorgen med kvalitet och nytänkande.Carema finns i Sverige från Norrbotten till Skåne samt i Norge och Finland.Omsättningen uppgår till 3 700 MSEK och antalet årsanställda är 6 200.Läs mer på www.carema.omsorg.se