OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Resurs Bemanning erbjuder Personaluthyrning, Rekryterings- och Entreprenadtjänster.Vår affärside är att vara Sveriges bästa bemanningsföretag.Våra kunder är ett tvärsnitt av näringslivet.Vi har stora och medelstora börsföretag som kunder liksom multinationella företag, kommuner, landsting, statlig förvaltning och statliga företag, organisationer och stora och små företag i alla branscher.Du skall ansvara för både nykundsbearbetning och relationsförsäljning på befintliga kunder.I arbetsuppgifterna ingår en stor del fältarbete, offerthantering, samarbete med bemanningsansvariga osv. Du kommer att arbeta självständigt och ansvara för att driva hela försäljningsprocessen. Du ska ha minst 3 års dokumenterad säljerfarenhet av tjänster till företag.Du måste ha ett starkt driv av att arbeta med försäljning och affärer samt ha en entreprenörsanda där du gillar att vara med och påverka och ta ansvar.Du har erfarenhet av strategisk försäljning mot medelstora och större företag och organisationer.Att du behärskar Office-paketet och kan uttrycka dig väl i tal och skrift ser vi som en självklarhet.Du bör ha en universitetsutbildning inom ekonomi.Försäljningsdistriktet kommer att vara Stockholm.Körkort är ett krav.För rätt person erbjuder vi ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest framgångsrika bemanningsföretag.Du kommer att erbjudas stor möjlighet till personlig utveckling och en roll där du aktivt kan bidra till Resurs Bemannings utveckling.Vi kommer att påbörja anställningsförfarandet omgående och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.