Affärsdriven administratör

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Hos oss på Experis arbetar våra konsulter med varierande uppdrag hos de flesta av landets mest attraktiva arbetsgivare. Vår verksamhet erbjuder en spännande kombination av konsult- och rekryteringsuppdrag som möjliggör en attraktiv karriärväg för dig!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är en affärsdriven adminsitratör till vårt Konsultchefsteam i Mälardalen.

Detta är ny konsultroll internt hos oss och du kommer vara en stödjande funktion i administration och hantering av framförallt upphandligar och avrop som kommer in från statlig som offentlig verksamhet som berör konsultförfrågningar. Det innebär att du kommer ta emot förfrågningar som du sedan svarar upp på. Det kan vara allt från att söka efter kandidater som matchar förfrågan, till att scanna av och uppfylla de kriterier som ställs i förfrågan. Du ska besitta ett driv och målfokus på att vilja besvara dessa förfrågningar med goda resultat. Vidare i uppdraget kommer du att vara en stödjande funktion till våra konsultchefer som finns i Mälardalen. Det kan vara allt från att lägga ärenden, uppföljningsarbeten eller vara med vid intervjutillfällen. Du kommer att tillhöra ett team av 5 personer som finns runt om i Mälardalen. Vi finns stationerade i Västerås, Eskilstuna, Örebro och Köping. Vi är öppna för vilken av dessa orter du bor på.

Vem är du?

För den här rollen söker vi dig som har ett engagerat målfokus och tycker om att vara i navet av fart och driv. Rollen kräver struktur, noggrannhet samt sociala färdigheter då du har många kontakter internt som externt. Har du erfarenhet av kundkontakt är det meriterande.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och du har en stor social kompetens.

Vad kan vi erbjuda dig

Vi anser oss inte vara som alla andra, vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper på uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så att både du och din konsultchef är i samförstånd med vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Våra värderingar

Våra värderingar betyder mycket för oss, det är utifrån dem vi har skapat vår gemensamma värdegrund som hela tiden utvecklas med alla oss som jobbar på ManpowerGroup. Genom våra värderingar kan vi också tydliggöra den riktning vi tar som bolag, till våra konsulter, kandidater och kunder.

* People - vi bryr oss om människor och den roll arbetet har i deras liv. Vi respekterar människor som individer, litar på dem, stödjer dem och ger dem möjlighet att förverkliga sina mål i livet.

* Knowledge - vi delar med oss av vår kunskap, expertis och våra resurser. Vi lyssnar aktivt och använder den informationen för att förbättra våra erbjudanden, våra tjänster och våra relationer.

* Innovation - vi är föregångare i arbetslivet. Vi vågar vara innovativa, vara pionjärer och utvecklas. Vi utmanar hela tiden för att finna nya och bättre lösningar.

Experis eftersträvar mångfald

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via experis.se, urval sker löpande.

Vi tar emot ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan slutdatum, så ansök nu.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 1 september 2016

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024