OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill ha roligt på jobbet och som brinner för den här branschen/yrket. Du älskar att prata affärer och trivs i en "startupatmosfär". Det här är vår resa och vi hoppas att du vill vara med på den! För rätt person erbjuds även möjlighet till delägarskap.
Vi arbetar leveransfokuserat och resultatorienterat samtidigt som vi har roligt på jobbet - nästan varje dag:) Har du erfarenhet av rekrytering eller bemanning och vill arbeta på ett startup där du snabbt får mycket ansvar och ges förtroendet att hantera våra nyckelkunder samt självständigt arbeta med hela rekryteringsprocessen så tror vi att du kan bli en av oss! Här får du möjlighet att utvecklas brett inom yrket och arbeta i ett team med kollegor som har mångårig erfarenhet av branschen.
Hur är det att jobba hos oss?
Du får snabbt mycket eget ansvar och har möjligheten att utvecklas och påverka, styra din egen arbetsvardag och bredda ditt nätverk. Du får en god inblick i många olika företag och ovärderliga kunskaper om näringslivet, människor och yrket som rekryterare och konsultchef. För att lyckas i rollen tror jag att du behöver vara modig, lyhörd, ödmjuk, dedikerad samt ha ett positivt mindset. Det här är världens roligaste yrke där jobbet känns som en livsstil!” - Julia, rekryterare och din framtida kollega."
Som ni ser så är vi helt kassa på att ta bilder med bra kvalité - men vi lovar, vi är grymma på rekrytering!
The Wofi (https://www.thewofi.se/) är ett rekrytering- och bemanningsföretag som är 100 procent nischade inom kundtjänst. Vi vill lyfta kundtjänstyrkets status och vår nisch ger oss möjlighet att fokusera och bli bäst i branschen inom vårt arbete. Varför har vi valt att fokusera på kundtjänst? För att vi älskar kundtjänst! Det är en rolig målgrupp att arbeta med både ur ett kandidat- och ett kundperspektiv, en viktig del av varje framgångsrikt företag och ett område där vi ser en enorm potential att växa! Vårt arbete utgår från vårt kontor på Kungsgatan i Stockholm.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att vara:
- Delta på kundmöten och genomföra kravprofilsanalyser
- Skriva annonser samt publicera dessa i alla de kanaler vi samarbetar med
- Research efter de bästa kandidaterna i våra externa CV databaser
- Selektering av Cv:n & telefonintervjuer
- Fysiska kompetensbaserade djupintervjuer med kandidater
- Delta på nätverksträffar, frukostseminarier etc.
- Uppföljning, avtalsskrivning, arbetsgivaransvar för konsulter etc.
Vi söker dig som brinner för de här arbetsuppgifterna och som vill vara med att leverera kvalitet över våra kunders förväntningar.
Vi tror att den vi söker:
- Är tävlingsinriktad, resultatdriven och attraheras av möjligheten att få vara med och bygga bolag i världsklass!
- Har en relevant akademisk utbildning inom HR/Personal, ekonomi eller liknande
- Har jobbat 1-4 år med rekrytering inom bemanningsbranschen som konsultchef eller rekryterare
- Är affärsorienterad, lyhörd och har lätt för att smälta in i olika sammanhang - du är likeable!
- Flytande svenska- och engelskkunskaper i tal och skrift
Start: Omgående
Placering: Kungsgatan 60, Stockholm
Omfattning: Heltid
Lön: Fast månadslön plus en generös provisionsmodell samt delägarskap
Du söker tjänsten genom att ansöka med CV och personligt brev. Har du frågor är du välkomna till emil@thewofi.se alternativt telefonnummer 073-879 58 58. Sist men inte minst, vi ser fram emot just DIN ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge