Affärsförvaltare med erfarenhet av att administrera och skriva hyresavta...

Affärsförvaltare med erfarenhet av att administrera och skriva hyresavta...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Uppdraget är att i första hand bistå hyresförvaltningen med att inventera hyresavtal och bilagor i depåer och säkerställa att dessa är kompletta och korrekta. Även administrativa arbetsuppgifter förekommer i samband med detta uppdrag och i olika system, bland annat PM.

Arbetsuppgifter:

- Att inventera parkeringsytor på Depå
- Att inventera hyresavtal och bilagor mm på depåer
- Att säkerställa att avtal är kompletta och korrekta i sin helhet
- Att arbeta i systemet PM
- Att samverka med Affärsförvaltare Depå och genomföra platsbesök på depåer
- Att sammanställa en rapport över genomförd inventering


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskoleutbildning eller eftergymnasial utbildning, inriktning fastighetsförvaltning
- Minst 5 års erfarenhet från att ha arbetat med hyresförvaltning inom fastighetsbranschen.
- Minst 3 års erfarenhet av att administrera och skriva hyresavtal inom fastighetsförvaltning


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst ett uppdrag från att ha arbetet med industrifastigheter
- Erfarenhet från minst ett uppdrag från att ha arbetat med kontorsfastigheter
- Erfarenhet från minst ett uppdrag att arbetat med servitut och nyttjanderätter inom fastighetsbranschen
- Erfarenhet från minst ett uppdrag av att ha arbetet inom offentligt verksamhet, kommun
- Utbildning till lantmätare


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2022
  • Ansök senast: 15 augusti 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


20 oktober 2023

20 oktober 2023

20 oktober 2023