Affärsförvaltare med erfarenhet av att arbeta i Hastus, Stockholm

Affärsförvaltare med erfarenhet av att arbeta i Hastus, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 8 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en affärsförvaltare till sin sektion. Sektionen ansvarar för att förvalta avtalen. Den här uppdraget innebär nära samarbete med kollegor internt samt mycket kontakt med aktuell leverantör samt relevanta kommuner.

I uppdraget ingår bland annat:

- ansvara för att förvalta delarna om planering i utpekade avtal
- ansvara för momenten i förändringsprocessen, för utpekade avtal
- ansvara för att följa upp vissa kvalitetskrav i avtalen, exempelvis trängsel
- delta i projekt och upphandlingar
- hantera löpande frågor relaterade till planeringen i utpekade områden


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst tre års högskoleutbildning inom samhällsbyggnad, logistik eller samhällsplanering eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt.
- Minst 5 års erfarenhet av att arbeta i Hastus.
- Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med samhällsplanering.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Konsulten bör ha dokumenterad erfarenhet av att arbetat åt en offentlig aktör eller i en politikerstyrd organisation, som anställd eller längre konsultuppdrag, sammanlagt minst 2 år.
- Goda kunskaper i svenska, skrifligt och muntligt, använt svenska som arbetsspråk i minst 3 uppdrag.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2022
  • Ansök senast: 13 april 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


20 oktober 2023

20 oktober 2023

20 oktober 2023