OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 1 år och 10 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker nu en Affärsförvaltare med erfarenhet av budgetarbete.
Arbetsuppgifter:
- Stödja Affärsområdesansvarig och Affärsförvaltare Avtal med i huvudsak frågor gällande Kundmiljö i uppföljningen
- Granskning av månadsrapporter
- Medverka på Verksamhetsmöten
- Hantering av Tilläggsbeställningar i kundens avtal
- Deltaga i Projekt som representant för kunden
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 1 års erfarenhet av avtalsförvaltning inom den offentliga sektorn
- Minst 1 års erfarenhet av granskning/kontering av fakturor
- Minst 4 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta I en beställarorganisation.
- Minst 2 års erfarenhet av budgeteringsarbete inom den offentliga sektorn
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 1 års erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning kopplat till fordon.
- Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag om de säkerhetsreglementen som gäller spårtrafik.
- Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag av att leda och delta i Revisioner inom fordon.
- Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag av att leda och delta i riskhanteringsarbeten gällande fordon.
- Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag av att analysera och hantera risker och avvikelser för att se och förklara för andra externa och interna parter olika orsakssamband
- Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag av att sammanställa fakta till underlag för beslut.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Självgående
- Social
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Driven
- Metodisk
- Samlad
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström