OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 24 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
- Granskning av månadsrapporter och uppföljning av leveranser
- Medverka på verksamhetsmöten
- Bistå sektionen och övriga med specialistkunskaper inom området att följa upp produktion och kundservice (i första hand)
- Deltaga i planeringssamverkan som representant
- Deltaga i utpekade projekt som representant
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av att förvalta komplexa avtal, säkerställa affärer genom tydlig uppföljning, styrning samt förhandlingsvana.
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av fakturerings-, budget- samt prognosarbete
- Erfarenhet från minst 1 uppdrag av offentlig förvaltning/myndighet som gett förståelse för beställarorganisation.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 1 uppdrag där konsulten har arbetat med Agresso/Unit4.
- Erfarenhet från minst 1 uppdrag av att analysera och hantera risker och avvikelser
- Minst 5 års erfarenhet av arbete med officepaketet.
- Minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem och ekonomisystem.
- Minst 2 års erfarenhet av att följa och analysera leveransrapporter gentemot fakturor i rollen som t ex projektcontroller, ekonom eller liknande.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Självgående
- Social
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Goda IT-kunskaper
- Driven
- Metodisk
- Saklig
- Lösningsorienterad
- Stresstålig
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström