Affärsförvaltare med erfarenhet av fastighetsbranschen, Stockholm

Affärsförvaltare med erfarenhet av fastighetsbranschen, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
Kunden söker en Affärsförvaltare med erfarenhet av fastighetsbranschen. Du kommer tillhöra Teknikavdelningen och arbeta på sektion Fastighet som ansvarar för förvaltning av många objekt.

Arbetsuppgifter:

- Att ha löpande kontakt med kundens entreprenörer
- Fakturahantering
- Att utföra löpande uppgifter inom avtalsförvaltning som t ex villkorsändringar och uppsägningar


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Högskoleutbildning eller annan eftergymnasial utbildning
- Erfarenhet från att ha arbetat med förvaltning inom fastighetsbranschen minst 5 år
- Minst 1 uppdrag/projekts erfarenhet av fakturahantering


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Har erfarenhet från arbete med tillgångshantering i IT system, minst 1 uppdrag/projekt

Önskemål om personliga egenskaper:

Positiv inställning, stresstålig och van att hålla många bollar i luften samtidigt. Noggrann, flexibel och teamplayer.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Huschef till Gårdstensbostäder

Huschef till Gårdstensbostäder

25 oktober 2024