Affärsförvaltare med erfarenhet av fastighetsförvaltning, Stockholm

Affärsförvaltare med erfarenhet av fastighetsförvaltning, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Arbetsbeskrivning
I din roll som affärsförvaltare kommer du att arbeta med förvaltning och uppföljning av avtal med leverantörer som sköter drift och underhåll av kundens fastigheter och anläggningar. Du fungerar som kravställande expert vid byggprojekt, reinvesteringar och utveckling/förändringar av kundens olika tekniska anläggningar samt hanterar de olika behoven av infrastruktur.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 5 års erfarenhet av fastighetsförvaltning
- Minst 3 års erfarenhet av att ha arbetat med elanläggningar
- Minst ett projekt som givit erfarenhet av byggprocessen


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag som har varit lokaliserat i Stockholms skärgård
- Eftarenhet från minst ett års arbete med brygganläggningar


Önskemål om personliga egenskaper:

- Kan formulera sig obehindrat på svenska i text och tal.
- Organisera sitt eget arbete och agera genom självledarskap.
- Förmåga till aktiv samverkan med många olika aktörer.


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 8 augusti 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Avdelningschef

Avdelningschef

20 december 2024

Uthyrningschef

Uthyrningschef

19 december 2024