OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 60-100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
I rollen som affärsförvaltare framkomlighet ansvar du för framkomlighetsfrågor. Du bevakar och påverkar väghållarens utformning av infrastruktur, samt placering och utformning av hållplatser utifrån ett framkomlighetsperspektiv, genom bland annat granskning av handlingar, dialog med de relevanta parterna.
Du ansvarar också för uppföljning av trafikutövararens framkomlighetsarbete utifrån trafikavtal. Du bidrar med framkomlighetsperspektiv/kunskap/erfarenhet i interna och externa projekt som berör trafiken i dina områden.
Uppdraget innebär att självständigt representera kunden och deras intressen gentemot externa parter såsom väghållare och trafikutövare.
Som person är du affärsmässig och trivs i en roll med många kontakter, både internt och externt.Du är mycket självgående, strukturerad och har en god kommunikativ förmåga.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Civilingenjör eller motsvarande högskoleutbildning inom samhällsbyggnad och/eller trafik.
- Minst 4 års erfarenhet av arbete med att granska ritningar/handlingar för utformning av fysisk väginfrastruktur, exempelvis systemhandling/projektingshandling/bygghandling.
- Minst 2 års erfarenhet av att skriva granskningsvar inom ram för remissrundor såsom systemhandling/bygghandling/projekteringshandling.
- Minst 5 års erfarenhet av att ha arbetat med samhällsbyggarprojekt, från beställar- eller utförarsidan.
- Erfarenhet från minst 3 tidigare uppdrag där konsulten ska ha självständigt drivit frågor och förhandlat/samverkat med politiskt styrda organisation.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i AutoCad eller motsvarande system.
- Dokumenterad erfarenhet från minst 1 uppdrag inom en politiskt styrd organisation.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström