OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 7 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Du är mottagare av ny och ombyggd infrastruktur, och ansvarar för anläggningsdokumentation/ förvaltningshandlingar.
Du ansvarar för avtalsuppföljning samt uppföljning och kontroll av utförande i anläggningen.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Upprätta tidplaner, budgetar och prognoser, samt uppföljning av dessa.
- Planera, leda och delta i förvaltningsmöten, byggmöten, samordningsmöten m.m.
- Följa upp anläggningens störningar, och verka för åtgärder som ökar anläggningens tillförlitlighet.
- Analysera reinvesteringsförslag, samt prioritera vilka reinvesteringar som skall utföras inom givna ekonomiska ramar.
- Leda arbetet med förvaltningsplaner.
- Granskning av fakturor.
- Granskning av handlingar (MF, ritningar m.m.)
- Upprätta projektbeställningar.
- Eventuellt kan bygg- och projektledning förekomma.
Du kommer att ingå i ett team där arbetsspråket i såväl tal och skrift sker på svenska.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Civil- eller högskoleingenjörexamen
- Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av projektledning inom anläggning och/alternativt BEST.
- Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av entreprenad inom anläggning och/alternativt BEST.
- Minst 1 års erfarenhet av produktion samt planering av arbete i spårmiljö.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 1 års erfarenhet av rollen som förvaltare.
- Inneha spårbehörighet, minst TRI TUB kat X9.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Självgående - Du ska kunna ta sig an...
- Lösningsorienterad
- Noggrann
- Stresstålig
- Effektiv
- Samarbetsorienterad
- God kommunikationsförmåga
- Goda kunskaper i MS Office
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström