OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker vi en affärsförvaltare som ska leda arbetet med att säkerställa en god affärsrelation med trafikutövaren och övriga intressenter inom verksamhetsområdet. Parternas respektive åtaganden inom trafikavtalet ska uppfyllas och relationerna ska hanteras på ett affärsmässigt sätt. I förvaltningen ingår även den fortlöpande vidareutvecklingen av de befintliga affärsförhållandena. En förutsättning för detta är att konsulten praktiserar en bra uppföljning av avtal och ett allmänt affärsmässigt förhållningssätt.
Vidare är det mycket viktigt att du är duktig inom det administrativa, såsom dokumentation, struktur i system etc. Ditt ansvar blir att följa upp trafikutövaren samt anläggningens tekniska status i samarbete med kollegorna inom sektionen.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Teknisk utbildning inom fordonsområdet på högskolenivå, minst 180poäng
- Minst 5 års erfarenhet av dokumentationshantering
- Minst 4 års erfarenhet av affärsrelationer med leverantör.
- Minst 1 uppdrag/anställning dokumenterad erfarenhet av att teknikrelaterad kommunikation på svenska i tal och skrift med externa och interna parter.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Minst 3 års erfarenhet av projekt- eller uppdragsverksamhet.
- Minst 2 års erfarenhet inom avtalsförvaltning
- Minst 1 uppdrag/anställning dokumenterad erfarenhet av IT-lösningar för järnvägsfordon
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström